dinsdag 1 februari 2011

Eindelijk van mijn lenzen af!

Ik had aan beide ogen een cilinder afwijking van ongeveer 2.5,waardoor ik altijd last had van lensen die draaide, ik had geen goed zicht. Ik heb lang getwijfeld of ik mijn ogen zou laten laseren. Het zijn tenslotte toch je ogen. Nadat ik heel internet afgezocht had naar de juiste methode, las ik over de femto lasik het sprak me direct aan. Ik heb toen een mail gestuurd naar International vision centers voor meer informatie.

De volgende avond werd ik terug gebeld ze vond dat ze mijn vragen beter via de telefoon uit kon beantwoorden en het is persoonlijker als een mailtje. Ik vond dat erg attent en besloot een afspraak te maken of ik in aanmerking kwam voor femto lasik.

Ik werd vriendelijk ontvangen en alles werd goed uitgelegt ze namen echt de tijd voor je. Gelukkig kon ik prima behandeld worden met deze methode en was zeer geschikt voor mensen met een cilinder afwijking.

Door: Christel Niehsen
Bron: ooglasertrefpunt.nl

Voor het laseren moest ik naar Amsterdam, ook hebben ze voor mij daar een hotel geregeld. De dag dat ik gelaserd werd was ik wel een beetje nerveus, maar ik werd goed opgevangen en gerustgesteld. Nadat er nog wat controles gedaan werden was het dan zover.

Het viel me allemaal erg mee ik heb geen pijn gehad tijdens het laseren het was alleen een vervelend drukkend gevoel toen ze het flapje maakte.

Na een twintig minuten kon ik mijn ogen niet meer open houden,ze moesten gewoon dicht, net of je hele oog vol met zandkorrels zit dat is wel even afzien, maar na twee uur begon het steeds minder te worden en ik kon alles al zien zelfs de ondertiteling van de tv op de kamer.

De volgende morgen terug voor controle, helaas mijn linker oog had een infectie, maar met extra druppels helemaal overgegaan. Ik werd nog een keer extra gecontroleerd, vond ik wel goed want ik had er weinig last van en je wilt toch weten of het goed is.

Nu een half jaar later ben ik nog steeds heel tevreden. Ik heb inmiddels een zicht van meer dan 100% geweldig voor mij nooit geen lensen meer. Dit had ik veel eerder moeten doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten